ESPECIAL MÚSICA – LES ARTS VOLANT
Dijous 23 de juny de 2022. Plaça Major, a les 22:00 hores
ÒPERA amb LES ARTS VOLANTS
EL TUTOR BURLAT, de Vicente Martín i Soler
Direcció d'escena i escenografia: Jaume Policarpo
Direcció d'escena de la reposició: Allex Aguilera
Violante: Aida Gimeno, Saray García / Don Fabrizio: Oleh Lebedyev, Marcelo Solís / Pippo: Omar Lara, Carlos Reynoso / Il Cavaliere: Marc Sala / Dona Menica: Larisa Stefan / Anselmo: Gonzalo Manglano / Pianista: José Jaime Hidalgo .
Producció del Palau de les Arts Reina Sofía.
El cavaller Don Lelio confessa al seu criat Anselmo el seu amor per Violante, pupil·la del seu amic Fabrizio, qui anhela casar-se amb ella pels seus diners, tot i que ella el menysprea. Don Lelio sol·licita cortejar-la i Fabrizio accedeix de mala gana. Violante presumeix de no creure en l'amor, fins que es troba amb Pippo, un pastor ric oriünd del seu poble. Els tres homes, cadascú per la seua banda, despleguen una sèrie d'intrigues, gelosia i enganys per a conquistar a la xica.
Finalment, surt la flama entre Pippo i Violante, els quals, amb l'ajuda de Menica -la filla del tutor- se les componen per a donar una lliçó als altres dos pretendents. Tots es reuneixen al final i canten al triomf de l'amor.
MÚSICA AL CLAUSTRE 2022
Dissabte 25 de juny de 2022. Auditori de la Casa de la Cultura, a les 18:00 hores
RECITAL DE PERCUSSIÓ I ELECTRÒNICA
Xavi Sanchis presenta _LA VOZ DE LA VIDA_
Amb obres de: A. Masson, J. Pedro Oliveira, J. Torres i M. Matalon.
En este espectacle l'intèrpret intentarà plasmar la importància que tenen els instruments de percussió en la música del segle XXI, amb un repertori eclèctic i original per a percussió.
Un recital on es fusionen la percussió amb l'electrònica, a través d'obres de compositors actuals.
Entrada lliure.
Dissabte 25 de juny de 2022. Claustre de la Casa de la Cultura, a les 19:00hores
ROCK SIMFÒNIC
EL PEZ VOLADOR i l'ORQUESTRA DE CAMBRA DE L'SMA
L'any 1974 es crea l'Orquestra de Cambra de la Societat Musical d'Alzira. Es crea com a instrument necessari d'educació dels alumnes i com a resultat de la política d'implantació en la SMA dels instruments de corda. Són ja molts els professionals que s'han format en esta orquestra i que hi col·laboren assíduament.
El repertori de l'Orquestra abraça des de la música renaixentista, passant per la barroca i clàssica, fins a la contemporània. La formació bàsica és l'orquestra de cordes, que es veu ampliada amb instrumentistes de vent i percussió, membres de la Banda Simfònica de la Societat, quan el repertori ho exigix. Destaca el paper pedagògic que exercix en la seua ciutat, ja que realitza nombrosos concerts didàctics dirigits als centres educatius.
L'Orquestra de Cambra de la Societat Musical d'Alzira ha tingut com a directors Francisco Hernández Guirado, Ramón Herrero García i Àngel Crespo García.
Actualment, el seu director és Josep Ribes Villalba.
Entrada: 3 € (reduïda: 2 €)
VENDA D'ENTRADES ANTICIPADA
TAQUILLA DEL GRAN TEATRE: dimarts i dijous, de 19:30 a 21:00 hores
INTERNET: www.notikumi.es [1], les 24 hores
EL MATEIX DIA DE L'ACTE
Una hora abans de l'acte en la taquilla del recinte.
Noticias #Cultura#Alzira
La Ribera
TNR