Edicions 96 participarà un any més en la Plaça del Llibre de València, que celebra la seua cinquena edició, i que per segon any consecutiu tindrà lloc a la plaça de l'Ajuntament de València.
Es tracta d'una iniciativa per donar visibilitat als llibres publicats en valencià, acostant-los als seus potencials lectors i lectores, amb tallers, presentacions, animacions lectores, i per suposat, paradetes de llibres.
Edicions 96 ha preparat un extens programa d'activitats, on hi destaquen els tallers amb escolars per treballar la conscienciació contra la violència contra les dones a partir de la novel•la juvenil Parlem d'amor? Tu tries, de l'advocada carcaixentina Anna Oliver, que serà l'encarregada de dirigir-los.
També participarà a la Plaça, Maria Josep Escrivà, amb els seus Àngels de nata, el primer àlbum il•lustrat de la poeta del Grau de Gandia, amb una trobada amb lectors.
En el capítol de presentacions, hi ha organitzades presentacions de les darreres novetats presentades al llarg dels últims mesos, per exemple Mar i el Llibre Negre,de Manel Àlamo, el llibre-disc De plantes, talaies i cims (i una aroma) de Verdcel o Odissea, el viatge de Ningúa càrrec d'Amalia Garrigós i Elies Monxolí.
Tota la programació de la Plaça la podeu consultar a la web www.placadelllibre.com
Noticias #La Pobla Llarga
La Ribera
TNR